• İstanbul Ofis: 0 216 464 92 01 | Ankara Ofis: 0 312 482 59 49

M-Files KVKK

M-Files KVKK, firmaların Kişisel Verilerin Korunması Kanunda ihtiyaç duydukları standartları kolay şekilde karşılamalarını sağlayan doküman ve süreç yönetim platformu sunar.

Demo Sürümü Kullanın veya Sunumumuzu İzleyin

Kullanım Seçenekleri

On-Premise

Firmanızda mevcut yapınızda sunucu sistemi var ise, M-Files'ı güvenlik duvarı dışına çıkmadan kendi sunucunuza kurabilirsiniz.

Cloud (Bulut)

Cloud (Bulut) tabanlı bir sistem sayesinde, hiçbir donanım yatırımı yapmadan M-Files'ın tüm yeteneklerinden faydalanabilirsiniz.

Hibrid

Hibrid özelliği sayesinde, M-Files'ı hem kendi sunucunuza hem de cloud ortama kurabilirsiniz.

360 Derece Görünürlük

M-Files KVKK sayesinde Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun uygulanmasında ihtiyaç duyduğunuz tüm doküman ve süreçlere birbiri ile ilişkili şekilde ulaşabilirsiniz. Örneğin, alınan bir müşteri şikayetinin tüm sürecini takip edebildiğiniz gibi, şikayetin DÖF'e dönüşüp, dönüşmediğini, dönüştüyse de sonucunun ne olduğu ve kim üzerinde beklediğini aynı ekrandan takip edebilirsiniz. Daha da detaya inerek, ilgili personelin üzerindeki diğer görevleri de aynı ekrandan anında görebilirsiniz. İşte biz buna 360 derece görünürlük diyoruz.

M-Files KVKK Anahtar Özellikler

M-Files KVKK ile tüm KVKK süreçlerinizi en verimli ve en kolay şekilde yönetebilir ve tüm denetimleri hızlıca geçebilirsiniz. M-Files KVKK sayesinde süreçlerinizi daha da geliştirebilir ve denetim sırasında ihtiyacınız olan tüm doküman ve iş süreçlerinin yönetimini kolay şekilde yapmış olursunuz. KVK Kanunu standartlarını ve gerekliliklerini sağlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Landing

Neden M-Files KVKK?

M-Files KVKK, M-Files platformunun sahip olduğu tüm benzersiz özellikleri içerir ve size tek bir platformdan hem doküman yönetimi, hem iş akış yönetimi hem de entegre yönetim sistemi özellikleri sunar. Bu özelliklerden bazıları:

  • Kolay kurulum ve konfigürasyon
  • Windows Explorer entegrasyonu ve sanal sürücü yapısı
  • Sürükle/Bırak yöntemi ile doküman yönetimi
  • Kullanımı çok kolay desktop, web ve native mobil arayüzler
  • Microsoft Office ürünleri (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) ile tam entegrasyon
  • AutoCad ile tam entegrasyon
  • Çevrimdışı modda çalışabilme özelliği
  • Statik klasörden ziyade Dinamik görünüm mantığı
  • Tüm tarayıcılarla kolay entegrasyon
  • Harici yazılımlarla çok kolay entegrasyon seçenekleri

Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!

Hemen kullanmaya başlayın.

Sorunuz mu var?

İletişim bilgilerimizden hemen bizimle iletişime geçerek, her türlü sorunuza anında cevap alabilirsiniz.

İletişim Bilgilerimiz