• İstanbul Ofis: 0 216 464 92 01 | Ankara Ofis: 0 312 482 59 49

Odoo CRM - Müşteri İlişkileri Yönetimi Platformu

Odoo CRM ile müşteri adaylarınızı takip edebilir, fırsatlarınızı yönetebilir ve gerçekçi raporlamalar alabilirsiniz.

Demo Sürümü Kullanın veya Sunumumuzu İzleyin

Kullanım Seçenekleri

On-Premise

Firmanızda mevcut yapınızda sunucu sistemi var ise, Odoo'yu güvenlik duvarı dışına çıkmadan kendi sunucunuza kurabilirsiniz.

Cloud (Bulut)

Cloud (Bulut) tabanlı bir sistem sayesinde, hiçbir donanım yatırımı yapmadan Odoo'nun tüm yeteneklerinden faydalanabilirsiniz.

Benzersiz Bir Platform

Pazardaki ürünler genellikle belli alanlara yoğunlaşmışlardır. Bu da günümüz dijital dünyasında, her bir ihtiyaç için farklı bir yazılıma gereksinim duyurmaktadır. Yenilikçi bakış açısı ile tüm ihtiyaçlarınızı, Odoo ERP ve İş Platformunun kullanımı kolay ve yakışıklı arayüzü ile çözebilirsiniz. Ayrıca, açık kaynak kodlu altyapısı sayesinde, platformun ana yapısını bile ihtiyaçlarınıza göre düzenleyebilirsiniz.

Modern İnsan Kaynakları Yönetimi

Tüm İK bilglerini tek bir yerde toplayın.
Departmanlarınız ve departmanlardaki yöneticileriniz ve personelleriniz ile ilgili tüm önemli bilgilere tek bir yerden ulaşın. Hangi bilgilerin kimler tarafından görüneceğini kolayca hazırlayın. Yeni izin talebinde, yeni başvuru alındığında, yeni masraf formu eklendiğinde otomatik uyarılar alın.

Landing

Zaman Yönetimi & Personel Devam Kontrol

Haftalık veya Aylık Zaman Yönetimi ile opsiyonel personel devam kontrolü.

Tüm çalışanlarınızın hangi projede, hangi konuda, hangi görevde ne kadar süre çalıştığını kolayca takip edebilir, bu süreleri çalışanların çalışma süreleri ile karşılaştırabilirsiniz. Faturalandırma ile entegrasyon sayesinde, çalışan sürelerden otomatik fatura oluşturulması sağlanabilir.

Landing 3

İzin Yönetimi

Personellerin izin ve raporlu günlerini kolayca yönetin.

Personeller izin taleplerini (ücretli izin, ücretsiz izin, rapor, vb.) doldururlar.

Talepler yönetici onayına gönderilir ve yönetici onaylayıp/reddebilir.

Yönetici onayı ile birlikte personel bilgilendirilir ve izinli günleri otomatik şekilde takvimine eklenir.

Masraf Yönetimi

Masraf detaylarını oluşturun ve onaya sunun.

Personeller kolayca masraf kalemlerini oluşturabilir ve hızlıca onaya sunabilir. Yöneticiler tüm masraf detaylarını inceler ve istenilen kalemleri onaylar, istenilen kalemleri reddeder. Onaylanan talepler için ödeme süreci başlatılır.

Landing 3

Yetenekleri Kolayca İşe Alın

Tüm işe alım sürecinizi dijitalleştirin.

İhtiyacınız olan açık pozisyonlarınızı kolayca oluşturun ve yayınlayın. Gelen tüm iş başvurularını başarıyla yönetin. İşe alım sürecinin her adımında, adayınızla iletişimi sürdürün. İsterseniz, Odoo Anket Yönetimi ile entegre iş başvuranlara ön değerlendirme yapın. İşe alım ile birlikte, adayınızı Personel'e dönüştürün.

Landing 2

Neden Odoo HR?

Odoo HR, kullanıma hazır ve birbiri ile tamamen entegre çalışan onlarca uygulamaya sahip pazardaki tek platformudur. Odoo, size İnsan Kaynakları Yönetimi'nden çok daha fazlasını sunar.

  • Kolay kurulum ve konfigürasyon
  • Birbirleriyle tamamen entegre onlarca uygulama
  • Açık kaynak kod yapısı desteği
  • Yüzlerce ücretsiz uygulama sunan topluluk
  • Web ve mobil erişim desteği
  • Pazardaki en yakışıklı kullanıcı arayüzü
  • Düşük toplam sahip olma maliyeti
  • Çoklu dil desteği
  • Hem on-premise hem cloud desteği
  • Harici yazılımlarla çok kolay entegrasyon seçenekleri

Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!

Hemen kullanmaya başlayın.

Sorunuz mu var?

İletişim bilgilerimizden hemen bizimle iletişime geçerek, her türlü sorunuza anında cevap alabilirsiniz.

İletişim Bilgilerimiz