Satışlarınızı Artırmak için Pazarlama Otomasyonu

Potansiyel müşterileriniz ile iletişiminizi pazarlama otomasyonu ile yönetin, iş yükünüzü hafifletin.

Pazarlama Otomasyonu ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?

 CloudOffix Marketing Cloud ile otomatik müşteri adayı yönetimi, satış ve pazarlama ekiplerinizin potansiyel müşteri adaylarını, müşteriye dönüştürmesinde ve her seferinde satış hedeflerinin üstüne çıkmalarına fayda sağlayacaktır. 

CloudOffix'in yetenekleri sayesinde, pazarlama otomasyonuyla entegre yöneterek, potansiyel müşterilerinize özel otomatik ve hedefli pazarlama kampanyaları oluşturun. Örneğin, yeni bir kontağınızı, potansiyel bir müşteri olarak CRM ekranında takip edebilir, bu müşteri adayını bir satış görevlisine atayabilir ve aynı zamanda bir iş akışı oluşturarak bir e posta pazarlama kampanyasını yönetebilirsiniz. Kampanya sırasında, CloudOffix ile 2 saat içinde otomatik e-postalar gönderebilir, ardından müşteri adayına otomatik olarak hatırlatma yapabilmek adına için 7 ve 14 gün sonra gidecek e-postalar hazırlayabilirsiniz.

  1. Potansiyel Müşteri Yaratma 

    İletişim formları, günlük web sitesi ziyaretçileri, e-postalar, telefon görüşmeleri vb. aracılığıyla potansiyel müşteriler yaratın.

  2. Potansiyel Müşteri Kalifikasyonu

    Maalesef tüm potansiyel müşteri adayları, gerçekten müşteriniz olmayacak. Adayları birbirinden ayrıştırın.

  3. Potansiyel Müşterilerin Puanlanması

    Puanlama, satış ekibinizin önceliklerini değerlendirmesinde yardımcı olur ve bir adaya en doğru zamanda ulaşmalarını sağlar.

  4. Potansiyel Müşterilerin Ekip İçinde Dağılımı

    Satışı hızlı ve başarılı bir şekilde yönetmek için doğru müşteri adaylarını doğru satış görevlisine en hızlı şekilde yönlendirmek önemlidir.

  5. Potansiyel Müşterilerin Yönetimi

    Müşteri adayı otomasyonu, otomatik e-posta gönderimi, hatırlatıcılar ve görevlendirme ile birlikte fazla iş yükünü ortadan kaldırır. Müşteri adaylarınızı nasıl yöneteceğinize önceden karar verin ve CloudOffix sizin yerinize bu işleri üstlensin!


CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu

Pazarlama Otomasyonu Nedir?

Satışlarınızı artırmak ve yeni müşteriler yaratmak için dinamik içerikli otomatik ve hedefli dijital pazarlama kampanyaları oluşturun: Satış planlarınızı, aşamalarınızı ayarların. Biliyoruz ki tüm görüşmeler satış ile sonlanması mümkün değildir. Ancak bu noktada pazarlama stratejileriniz devreye girerek iş yükünüzü hafifletecek. Marketing Cloud ile pazarlama kampanyalarınızı, kişiselleştirilmiş mesajlar gibi potansiyel müşterilerinize uyacak şekilde düzenleyin.

Potansiyel Müşteri Yaratma 

Önceden tanımladığınız kanallarınızdan potansiyel müşterileriniz ilgili bilgileri toplamak için pazarlama otomasyonu araçlarını kullanın. Yapacağınız düzenlemeler sayesinde devreye giren otomasyon sistemleri ile potansiyel müşteri yakalama işinizi kolaylaştırın.

CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu
CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu

Potansiyel Müşteri Kalifikasyonu

Bir potansiyel müşteri iletişim formunun tüm alanlarını doldurduysa, yalnızca birkaç alanı dolduran bir potansiyel müşteriye göre daha yüksek puan alır ve bu nedenle kaliteli müşteri adayı olarak sınıflandırılır. Bu, satışa dönme şansı daha yüksek olan kaliteli müşteri adaylarını filtrelemeye ve onlara odaklanmaya yardımcı olur. 

Potansiyel Müşteri Puanlanması

Müşteri adayı puanlaması, kalifikasyona benzer. Müşteri adayı "nitelikli" olduğunda ek kriterlere bakıldığı yer burasıdır. Yalnızca bir bültene kaydolan biri, satın almaya hazır olduğunu bildiren birinden daha düşük puan alır.

Aday müşterileriyle çok uzun süre iletişime geçmemek, satışa dönüşmemesine neden olabilir. Ayrıca, potansiyel müşterilerinizi tam tersi bir davranış ile bunaltmak istemezsiniz. Puanlama, satış ekibinizin harekete geçme zamanının ne zaman olduğunu bilmesine olanak tanır.

CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu
CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu

Potansiyel Müşterilerin Ekip İçinde Dağılımı

Satış görevlileriniz departman içinde farklı rollere atanmışsa, satışı hızlı ve başarılı bir şekilde kapatmak için doğru nitelikli müşteri adaylarını doğru satış görevlisine göndermek önemlidir. Doğru müşteri adayını doğru satış görevlisine göndererek satış sürecinizi hızlandırın. Bunlar, coğrafi bölge, belirli ürünler veya satış girişiminiz için uygun gördüğünüz diğer kriterler gibi sınıflandırabilirsiniz.

Potansiyel Müşterilerin Yönetimi

Potansiyel müşteriler  satış sürecinize girdikten sonra, onlara yolculuğunun her aşamasında detaylı bilgi vermeniz çok önemlidir. Hedefiniz satışlarınızı artırma ise potansiyel müşterilerde farkındalık yaratmak, ve onları süreç boyunca bilinçli bir satın alma kararına yönlendirmek oldukça büyük önem taşır.

Müşteri adayı otomasyonu, e-posta bilgilendirme, takip ve müşteri adayı yönetimi ile gelen diğer görevlerle ilgili iş yükünü ortadan kaldırır. Müşteri adaylarınızı nasıl bilgilendireceğinizi önceden tanımlayın: Tanıtım, takip ve hatırlatma e-postaları gönderin. Tek yapmanız gereken, hepsini CloudOffix'e tanımlamak ve takip etmek. Bu sayede satışlarınızın yükselişini keyifle izleyin!

CloudOffix - Marketing Cloud - .Pazarlama Otomasyonu

Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!