Kullanım Seçenekleri
On-Premise
Firmanızda mevcut yapınızda sunucu sistemi var ise, M-Files'ı güvenlik duvarı dışına çıkmadan kendi sunucunuza kurabilirsiniz.
Cloud (Bulut)
Cloud (Bulut) tabanlı bir sistem sayesinde, hiçbir donanım yatırımı yapmadan M-Files'ın tüm yeteneklerinden faydalanabilirsiniz.
Hibrid
Hibrid özelliği sayesinde, M-Files'ı hem kendi sunucunuza hem de cloud ortama kurabilirsiniz.

360 Derece Görünürlük
M-Files QMS sayesinde entegre yönetim sisteminiz ile ilgili tüm doküman ve süreçlere birbiri ile ilişkili şekilde ulaşabilirsiniz. Örneğin, alınan bir müşteri şikayetinin tüm sürecini takip edebildiğiniz gibi, şikayetin DÖF'e dönüşüp, dönüşmediğini, dönüştüyse de sonucunun ne olduğu ve kim üzerinde beklediğini aynı ekrandan takip edebilirsiniz. Daha da detaya inerek, ilgili personelin üzerindeki diğer görevleri de aynı ekrandan anında görebilirsiniz. İşte biz buna 360 derece görünürlük diyoruz.
M-Files QMS Anahtar Özellikler
M-Files QMS ile tüm kalite süreçlerinizi en verimli ve en kolay şekilde yönetebilir ve tüm denetimleri hızlıca geçebilirsiniz. M-Files QMS sayesinde kalite yönetim sisteminizi daha da geliştirebilir ve denetim sırasında ihtiyacınız olan tüm doküman ve iş süreçlerinin yönetimini kolay şekilde yapmış olursunuz. Kalite standartlarını ve gerekliliklerini sağlamak hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Doküman ve Süreç Yönetimi
M-Files QMS ile entegre yönetim sistemlerinde ihtiyaç duyduğunuz tüm dokümantasyonu ve bağlı onay süreçlerini M-Files'ın sahip olduğu benzersiz yetenekler ile kolay şekilde yönetebilirsiniz. Windows entegrasyonu sayesinde, kullanıcılar alışkanlıklarını değiştirmeden M-Files'a adapte olabileceklerdir.
Doküman oluşturmak için yeni bir editör kullanmak zorunda değilsiniz. Mevcutta kullandığınız tüm Word, Excel şablonlarını aynı şekilde M-Files QMS içerisinde kullanabileceksiniz.

Düzeltici/Önleyici Faaliyetler
Tüm Düzenleyici/Önleyici faaliyetlerin oluşturulmasından sonuçlanmasına kadar olan tüm süreci M-Files QMS içerisinde yönetebilirsiniz. Bu sayede, konu ile ilgili tüm personeli anlık olarak görebilir, alınan aksiyonları takip edebilir ve tüm sürecin raporlamasını alabilirsiniz. Ayrıca, 360 derece görünürlük sayesinde, örneğin risk yönetimi veya şikayet yönetimi ile olan ilişkiyi aynı ekrandan görebilirsiniz.
