CloudOffix Project Cloud

Görev ve Proje Yazılımı 

CloudOffix Project Cloud iş yükünü azaltan, keyifli süreç takibi sunan bir proje yönetimi yazılımıdır.

Şimdi Deneyin veya Videoyu İzleyin

Çevik (Agile) Proje Yönetimi


Modern ara yüzü sayesinde çalışma arkadaşlarınız ile eş zamanlı proje yönetimi imkanı sunar. CloudOffix Project Cloud, projelerinizi eğlenceli ve esnek bir şekilde yönetmenize yardımcı olur.

Çevik Proje Yönetimi

Projelerinizi oluşturun, aşamalar halinde takip edin ve dilediğiniz şekilde raporlamasını alın.

İşbirlikçi Görev Yönetimi

Projelerle ilgili görevlerinizi oluşturun ve ekip üyeleriyle  görev dağılımı yapın.

Zaman Çizelgesi Yönetimi

Projeler, görevler ve zaman çizelgeleri. Hepsi birbiriyle entegre! Kolaylıkla hepsini bir arada görün ve takip edin.

Çevik - Agile Proje Yönetimi Nedir?

Çevik (Agile) proje yönetimi, esnek ve işbirlikçi bir yaklaşımla, sürekli müşteri geri bildirimleriyle hızlı ve etkili bir şekilde projelerin planlanması, geliştirilmesi ve yönetilmesini sağlayan bir metodolojidir.

CloudOffix Project Cloud, ekibiniz ile birlikte işbirliği içinde ve daha çevik çalışmanıza imkan verir. Bu sayede daha kısa sürede hedefinize ulaşmanıza olanak sağlar. Dilerseniz tek bir projeyi ya da aynı anda birçok farklı projeleri birlikte yönetebilirsiniz. CloudOffix'in Kanban, Liste ve Pivot Görünümleri sayesinde, proje dosyası daha basit ve eğlenceli bir şekilde görünebilir ve tüm ayrıntılara hakim olabilirsiniz.

Project Cloud'u diğer proje yönetimi yazılımlarından ayıran en büyük fark ise esnek yapısı sayesinde herhangi bir şablona bağlı kalmadan, süreçlerinizi kendisiniz tasarlamanızı sağlamasıdır. CloudOffix mobil uygulaması sayesinde projenizin tüm detaylarına isterseniz masaüstünden, tabletten veya telefonunuzdan ulaşın!

CloudOffix - Project Cloud - Proje  Görev Zaman Yönetimi

Görev Yönetimi 

Bir projeyi takip etmek başta proje yöneticilerinin görevi olsa da genel olarak proje ekibi içinde büyük bir önem taşır. CloudOffix Project Cloud'un görev yönetimi yetenekleri sayesinde ekibiniz ile başarınızı arttırabilirsiniz. Kanban görümünde projenizi kuş bakışı görün ve görevlerinizi tanımlayın. Sorumlu kişilere görevlendirmeler yapın, dilerseniz alt görevler atayın ve teslim tarihleri belirleyerek takibini sürdürün, dilediğiniz gibi iş akışları oluşturun.

Görevleriniz ile ilgili tüm detayları sohbet kanalları üzerinden de yürütebilirsiniz. CloudOffix Project Cloud'un görev yönetimi özelliğini sayesinde fikirden eyleme saniyeler içinde geçebilirsiniz.

CloudOffix - Project Cloud - Proje  Görev Zaman Yönetimi

Zaman Çizelgesi Yönetimi

Zaman çizelgesi yönetimi projeleri yönetmeye, çalışma sürelerini takip etmeye ve üretkenliği ölçmeye yardımcı olur. CloudOffix zaman çizelgesi yönetimi, çalışma saatlerinizi gerçek zamanlı olarak zahmetsizce takip ederken, düzenli kalmanıza olanak tanır. Ayrıca, ekibinizdeki diğer kişiler tarafından yapılan işleri görürken, müşterilerinizi, projelerinizi ve görevlerinizi pano üzerinden düzenlemeniz de mümkündür. Bir daha asla kağıda bir zaman çizelgesi yazmak zorunda kalmayacaksınız.

CloudOffix - Project Cloud - Proje  Görev Zaman Yönetimi

İşbirliği

Güzel bir ara yüz aracılığıyla ekip olarak birlikte çalışmak, proje yönetiminde başarının anahtarıdır. CloudOffix'in iş birliği yeteneği, kullanıcılarının omuzlarından en ağır projelerde bile yükünü almaktadır. CloudOffix kullanarak hedeflendiklerinizden daha fazlasını yapabilirsiniz. Başarılı işbirliği sayesinde proje ekiplerinin daha şeffaf, verimli ve üretken olmalarına yardımcı olmaktadır.

CloudOffix - Project Cloud - Proje  Görev Zaman Yönetimi

Analiz & Raporlama

CloudOffix Project Cloud aynı zamanda mükemmel bir raporlama özelliğine sahiptir. Proje yönetiminde ise su götürmez bir gerçek vardır ki raporlama işinizi analiz etmenin en önemli noktasıdır. CloudOffix, projeleriniz, görevleriniz, zaman çizelgeleriniz veya faaliyetlerinizdeki her ayrıntıyı anlamanızı sağlayacak doğru raporlama araçlarına sahiptir. 

CloudOffix'te çok kolay bir şekilde grafik, listeleme veya özet raporlara sahip olabilirsiniz. Tüm detayları görmek için başka bir BI çözümüne ihtiyacınız yok. İşletmeniz için ihtiyaç duyduğunuz önemli bilgilere doğrudan erişebileceksiniz.

CloudOffix - Project Cloud - Proje  Görev Zaman Yönetimi

Project Cloud;

  • Trello

  • Asana

  • Zoho Project

  • Atlassian

  • Basecamp

  • MS Project

Ayrıca,

  • Slack

  • Wix

uygulamalarının yerine geçer.

Project Cloud;

  • Proje yönetimi

  • Görev yönetimi 

  • Zaman çizelgesi yönetimi

  • Takvim yönetimi

  • İletişim bilgisi yönetimi

  • Çalışan yönetimi

Ayrıca,

  • Sosyal işbirliği

  • Website oluşturma aracı

içerir.

Project Cloud ile Entegre Kullanabileceğiniz Bazı Çözümler

CloudOffix - Helpdesk Cloud

Helpdesk Cloud

Seçtiğiniz kaynaklardan kolayca destek talepleri karşılayın, sorunları daha hızlı çözmek için ekip üyeleriyle işbirliği yapın ve kusursuz bir müşteri memnuniyeti yaratın!

CloudOffix - HR Cloud

HR Cloud

CloudOffix HR Cloud ile web sitenizde açık pozisyonlar yayınlayın, en iyi yetenekleri işe alın ve onlara avans, seyahat, performans ve izin yönetimi ile mükemmel bir deneyim yaşatın.

CloudOffix - Sales Cloud

Sales Cloud

Fırsattan Faturalandırmaya tüm satış sürecinizi CloudOffix Sales Cloud - CRM ve Satış Otomasyon Sistemi ile yönetin. 

Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!