CloudOffix Helpdesk Cloud

Farklı kaynaklardan kolayca destek talepleri oluşturun ve sorunları daha hızlı çözmek için ekip üyeleriyle işbirliği yapın.    

Şimdi Deneyin veya Videoyu İzleyin

Destek Süreçlerinin Yönetimi Şimdi Çok Basit


Bir yardım masası sisteminden ne bekliyorsanız Helpdesk Cloud sizin için daha fazlasını olacak!

Destek Talebi Oluşturma

Web sitesi, e-posta ya da canlı destek üzerinden destek taleplerini toplayın.

Ekip Arkadaşlarınız ile Talepleri Paylaşın

CloudOffix'in iş birlikçi yapısı sayesinde tüm ekip üyeleri arasında iletişim kolaylıkla sağlayın.

SLA'ları Takip Edin

Her müşteriye özel SLA'lar oluşturun ve takibini yapın.

 

Anketler Gönderin

Müşteri memnuniyetini ölçmek için destek talepleri kapatıldıktan sonra müşterilerinize anketler gönderin, kendi kalitenizi takip edin.

Raporlar & Analizler

Tüm destek taleplerini, geri dönüş sürelerini, anket sonuçlarını analiz edin ve raporlayın.

Diğer Servislerle Entegre Edin

Helpdesk Cloud'u Sales ve Project Cloud ile birlikte entegre kullanın, uçtan uca bir hizmet sağlayın!


Destek Talebinin Açılması


Destek talepleri e-posta, canlı sohbet veya özel oluşturulmuş web sitesi gibi birçok farklı kaynaktan toplanabilir. Gelen bu destek taleplerinizi süreçlerinize göre  önceliklendirilebilir, kategorilere ayrılabilir veya ekibinizden ilgili kişiye atayabilirsiniz.  CloudOffix Helpdesk Cloud ile tek bir kanaldan müşterilerinize destek olabilirsiniz. Ekibinizin doğru kanalize olarak destek sürecini yönetmesini sağlayabilirsiniz.


...

İş Birliği


Müşteri destek sisteminde, çalışanların güzel bir ara yüz ile ekip ruhunu koruyarak çalışması başarının anahtarıdır. CloudOffix'in işbirliği yeteneği, kullanıcıların en ağır görevlerde bile omuzlarındaki yükü hafifletiyor! Tüm ekip üyeleri dilerse gelen bir teknik deste talebiyle ilgili fikirlerini çok kolay bir şekilde paylaşabilir, birbiriyle fikir alışverişinde bulunabilir. Bu şekilde sağlanan iş birliği sayesinde kullanıcıların daha rahat, verimli ve üretken olmalarını sağlar. 


...

SLA Yönetimi


Destek taleplerinin kategorisine ve aciliyetine göre SLA'lar oluşturabilirsiniz. Ayrıca müşterinize özel SLA anlaşmaları yapabilirsiniz. Böylece önceden belirlenen SLA şartlarına göre,  teknik destek talepleri SLA termin tarihlerine göre yanıtlanıp çözülebilir. CloudOffix sizin yerinize belirli aralıklarla SLA uyumluluğunu kontrol edebilir ve aksi bir durum olması halinde  otomatik hatırlatıcılar sayesinde gerekli kişilere bildirimler gönderebilir.


...

Müşteri Memnuniyeti Anketleri


Müşteriler, işimiz için yaptığımız her şeyin kalbidir. Hedeflerimizi her zaman daha ileriye koyarken onlardan aldığımız geri dönüşler bizim yol haritamızı oluşturur. Onlarla iletişime geçtikten sonra ana vizyonunuz aldıkları dönüşlerden mutlu olmalarını sağlamaktır. Bu yüzden teknik destekten sonra sizinle yaşadıkları deneyim hakkında geri bildirimlerini almak istersiniz. CloudOffix Helpdesk Cloud'da her teknik destek talebi sonrasında otomatik anketler gönderebilirsiniz. Bu sayede destek ekibinizin performansını ve müşterilerinizin mutluluğunu da ölçebilirsiniz.


...

Raporlar & Analizler


Raporlama, işinizi analiz etmenin en önemli noktasıdır. CloudOffix satışlarınızı, tekliflerinizi, faturalarınızı ve çalışmalarındaki her bir ayrıntıyı analiz etmenizi sağlayacak doğru raporlama araçlarına sahiptir. CloudOffix'te çok kolay bir şekilde grafik, listeleme veya özet raporlara sahip olabilirsiniz. Tüm detayları görmek için başka bir BI çözümüne ihtiyacınız yok. İşletmeniz için ihtiyaç duyduğunuz önemli bilgilere doğrudan erişebileceksiniz.


...
Helpdesk Cloud değiştirir;
  • Zendesk

  • Freshdesk

  • Zoho Support

  • Jira

Ek olarak,

  • Slack

  • Wix

Helpdesk Cloud'un Kapsadığı Özellikler;
  • Ticket Management

  • Livechat

  • SLA Management

  • Self-service documentation

Ek olarak,

  • Social Collaboration

  • Website Builder

Ücretsiz Deneme Sürümü ile Tüm Özellikleri Test Edebilirsiniz!